Invulling van het support
Hoe kunnen wij u het beste de gewenste ondersteuning leveren?
Bij ons kunt u op verschillende manieren support afnemen. Afhankelijk van uw organisatie en wensen, kiezen we samen wat het beste bij u past. Welke vorm u ook kiest, bij ons geldt altijd: u betaalt alleen voor de uren die u daadwerkelijk gebruikt. Staat de vorm die u voor ogen heeft er niet bij, neem dan contact met ons op.
Strippenkaart of abonnement
Wilt u zeker zijn van ondersteuning op het moment dat u dat nodig heeft, kies dan voor een strippenkaart of een abonnement. Hiermee reserveert u onze specifieke kennis. Is het moment aangebroken, dan zet u de reservering in. Zo blijft u flexibel, maar bent u wel zeker van de juiste kennis.
Vier vormen
Met zowel de strippenkaart als het abonnement kunt u gebruikmaken van al onze expertisegebieden, met uitzondering van opleidingen en trainingen in teamverband.
Passend bij de grootte van uw organisatie en de behoeftes die u heeft, kunt u kiezen uit deze vier vormen:
Brons | Zilver | Goud | Platina | |
---|---|---|---|---|
Aantal consultancy uren | 16 uur | 24 uur | 40 uur | 80 uur |
Aanmelden verzoek | Minimaal 14 werkdagen vantevoren | Minimaal 10 werkdagen vantevoren | Minimaal 5 werkdagen vantevoren | Minimaal 2 werkdagen vantevoren |
Tarieven en korting
We schatten gezamenlijk in welke mate van support u nodig zult hebben en kiezen de strippenkaart of het abonnement die daar het beste bij past. U krijgt tot wel 16,7% korting op het normale uurtarief van onze consultants. Tarieven en kortingspercentages vindt u in onze brochures.
- Brochure abonnement
- Brochure strippenkaart
We factureren de strippenkaart en het abonnement per kwartaal en niet per call. Zo heeft u minder administratieve lasten.
Duur
Strippenkaarten en abonnementen lopen één kwartaal en starten altijd op 1 januari, 1 april, 1 juli of 1 oktober. Start u op een andere datum, dan verlengen we de duur van de eerste kaart of het eerste abonnement zodat de tweede weer op de eerste dag van een kwartaal begint. De prijzen berekenen we naar rato.
Wat past het beste bij u?
Heeft u een goed beeld van de ondersteuning die u gedurende het jaar nodig heeft? Kies dan voor de strippenkaart. Weet u nog niet exact wat u nodig zult hebben? Dan past het abonnement beter bij u. Hieronder de verschillen tussen het abonnement en de strippenkaart op een rij:
Strippenkaart | Abonnement | |
---|---|---|
Voor wie? | Als u een duidelijk beeld heeft van de ondersteuning die u gemiddeld in een jaar nodig heeft | Als u nog geen duidelijk beeld heeft van de benodigde ondersteuning |
On-site of remote | On-site ondersteuning | On-site en remote ondersteuning |
Afrekening uren | Werkzaamheden hebben een starttijd van 4 uur, meerwerk wordt per uur afgerekend | Werkzaamheden worden per uur afgerekend, voor on-site werkzaamheden is het minimum een dagdeel |
Extra | We hanteren een Fair Use Policy. Ongebruikte uren kunt u meenemen naar een volgende periode. U kunt geen uren opsparen en in één keer gebruiken |
Consultancy
Wilt u geen strippenkaart of abonnement, maar heeft u wel een vraag over bijvoorbeeld architectuur, implementatie of performance? Kies dan voor consultancy.
Onze senior consultants lossen de meest complexe vraagstukken op. Ze zijn zeer gespecialiseerd en hebben toegang tot een breed scala aan ondersteunende middelen. Ook hebben ze direct contact met experts bij onze leveranciers.
Wij helpen u onder andere bij:
- Advies
- Proof of concepts
- Economische effectrapportages
- Ontwerpen
- Requirement analyses
- Troubleshooting en oplossen
- Verificatie van ontwerpen
- Escalatiebeheer
- Informatie over implementatie van diverse producten
- Incident tracking