Bespaar op uw database kosten

 GRATIS pre-migratie assessment

 Meer dan 25 jaar database ervaring

  1. u bent hier:  
  2. home
  3. support
  4. vormen

Invulling van het support

Hoe kunnen wij u het beste de gewenste ondersteuning leveren?

Bij ons kunt u op verschillende manieren support afnemen. Afhankelijk van uw organisatie en wensen, kiezen we samen wat het beste bij u past. Welke vorm u ook kiest, bij ons geldt altijd: u betaalt alleen voor de uren die u daadwerkelijk gebruikt. Staat de vorm die u voor ogen heeft er niet bij, neem dan contact met ons op.

Strippenkaart of abonnement

Wilt u zeker zijn van ondersteuning op het moment dat u dat nodig heeft, kies dan voor een strippenkaart of een abonnement. Hiermee reserveert u onze specifieke kennis. Is het moment aangebroken, dan zet u de reservering in. Zo blijft u flexibel, maar bent u wel zeker van de juiste kennis.

Vier vormen

Met zowel de strippenkaart als het abonnement kunt u gebruikmaken van al onze expertisegebieden, met uitzondering van opleidingen en trainingen in teamverband.

Passend bij de grootte van uw organisatie en de behoeftes die u heeft, kunt u kiezen uit deze vier vormen:

  Brons Zilver Goud Platina
Aantal consultancy uren 16 uur 24 uur 40 uur 80 uur
Aanmelden verzoek Minimaal 14 werkdagen vantevoren Minimaal 10 werkdagen vantevoren Minimaal 5 werkdagen vantevoren Minimaal 2 werkdagen vantevoren

Tarieven en korting

We schatten gezamenlijk in welke mate van support u nodig zult hebben en kiezen de strippenkaart of het abonnement die daar het beste bij past. U krijgt tot wel 16,7% korting op het normale uurtarief van onze consultants. Tarieven en kortingspercentages vindt u in onze brochures.

We factureren de strippenkaart en het abonnement per kwartaal en niet per call. Zo heeft u minder administratieve lasten.

Duur

Strippenkaarten en abonnementen lopen één kwartaal en starten altijd op 1 januari, 1 april, 1 juli of 1 oktober. Start u op een andere datum, dan verlengen we de duur van de eerste kaart of het eerste abonnement zodat de tweede weer op de eerste dag van een kwartaal begint. De prijzen berekenen we naar rato.

Wat past het beste bij u?

Heeft u een goed beeld van de ondersteuning die u gedurende het jaar nodig heeft? Kies dan voor de strippenkaart. Weet u nog niet exact wat u nodig zult hebben? Dan past het abonnement beter bij u. Hieronder de verschillen tussen het abonnement en de strippenkaart op een rij:

  Strippenkaart Abonnement
Voor wie? Als u een duidelijk beeld heeft van de ondersteuning die u gemiddeld in een jaar nodig heeft Als u nog geen duidelijk beeld heeft van de benodigde ondersteuning
On-site of remote On-site ondersteuning On-site en remote ondersteuning
Afrekening uren Werkzaamheden hebben een starttijd van 4 uur, meerwerk wordt per uur afgerekend Werkzaamheden worden per uur afgerekend, voor on-site werkzaamheden is het minimum een dagdeel
Extra We hanteren een Fair Use Policy. Ongebruikte uren kunt u meenemen naar een volgende periode. U kunt geen uren opsparen en in één keer gebruiken  

Consultancy

Wilt u geen strippenkaart of abonnement, maar heeft u wel een vraag over bijvoorbeeld architectuur, implementatie of performance? Kies dan voor consultancy.

Onze senior consultants lossen de meest complexe vraagstukken op. Ze zijn zeer gespecialiseerd en hebben toegang tot een breed scala aan ondersteunende middelen. Ook hebben ze direct contact met experts bij onze leveranciers.

Wij helpen u onder andere bij:

  • Advies
  • Proof of concepts
  • Economische effectrapportages
  • Ontwerpen
  • Requirement analyses
  • Troubleshooting en oplossen
  • Verificatie van ontwerpen
  • Escalatiebeheer
  • Informatie over implementatie van diverse producten
  • Incident tracking